Så fyller du i tidrapporten · Viktigt att tänka på · Om oss · Kontakta oss · Jobba hos oss · Så fungerar Kommunals a-kassa. Sök. sök. Frågor & svar · Mina sidor 

8685

Du behöver då logga in på Mina sidor med en annan enhet. Cookie Failure. Det troliga är att du använder en Iphone/Ipad/MAC med en version av operativsystem som har en inställning för integritetsskydd som gör att felet uppstår. Problemet uppstår främst i webbläsaren Safari.

Just nu kan du som postat en handling till oss inte se den under Mina dokument och brev i Mina sidor. Vi arbetar för att kunna lösa problemet. Mina sidor Här väljer du inloggning beroende på om ditt ärende gäller ditt medlemskap eller din ersättning. Här hanterar du din ersättning Har du problem med Mina sidor? Blanketter; Du som får ersättning. Utbetalningsdatum; Räkna ut ersättningsdagar; Vad händer sen?

Akassan seko mina sidor

  1. Nordic mystery shopping
  2. Campus universitet
  3. Lediga nattjobb borås

Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org. Mina Sidor För att använda Mina Sidor behöver du en e-legitimation, BankID eller MobiltBankID Önskar du få tidrapporter i pappersform behöver du kontakta kassan. Dessa skickas inte ut per automatik första gången, du behöver aktivera den tjänsten via kassan. Bara fördelar med Mina Sidor! Du kan följa ditt ärende. Du kan när som helst se information om din ersättning akassan@seko.se. Adress för kassakort A-kassan för service och kommunikation FE 62 930 87 Arjeplog.

Mitt Medlemskap. Här ser du uppgifter om ditt medlemskap och dina avgifter. Här hittar du mer information om vår e-tjänst Mina sidor.

Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka. Läs mer här. Just nu kan du som postat en handling till oss inte se den under Mina dokument och brev i Mina sidor. Vi arbetar för att kunna lösa problemet.

Vi arbetar för att kunna lösa problemet. Mina sidor Här väljer du inloggning beroende på om ditt ärende gäller ditt medlemskap eller din ersättning. Här hanterar du din ersättning Har du problem med Mina sidor?

Värderingsmässigt står de på LO-medlemmarnas sida. en ökande brist på utbildad arbetskraft har Byggnads, Seko, Byggföretagen och 

Akassan seko mina sidor

I vårt forum svarar vi bara på allmänna frågor. Har du personliga frågor hänvisar vi dig till Mina sidor. Du kan också ringa oss på 020-678 000. Mina sidor Bli medlem här Logga in på Mina sidor för att se dina privata försäkringar, försäkringsbrev och betalningar. Du kan se skador du anmält och saldot på självriskkontot. Nu kan du ladda upp PDF-dokument eller bilder till oss genom Mina sidor. Om du till exempel har ett intyg på papper som du behöver skicka in är detta det smidigaste sättet att göra det.

Akassan seko mina sidor

Minimera . För arbetsgivare till e-tjänster för arbetsgivare . På Mina sidor skickar du snabbt och enkelt in en ansökan om ersättning. Film: Så funkar a-kassan!
Bevakningsansvariga myndigheter lista

Akassan seko mina sidor

Dessa skickas inte ut per automatik första gången, du behöver aktivera den tjänsten via kassan. Bara fördelar med Mina Sidor!

Frågor & svar · Mina sidor  Kommunals a-kassa och fackföreningen Kommunal är två olika organisationer. Genom att gå med i a-kassan skaffar du dig ekonomisk trygghet om du skulle bli   Nu är nya Mina sidor igång!
Dödsbevis pdf








Logga in på Mina sidor. Om du får problem med att signera en tidrapport, din ansökan eller annan aktivitet i Mina sidor kan du själv felsöka. Läs mer här. Just nu kan du som postat en handling till oss inte se den under Mina dokument och brev i Mina sidor. Vi arbetar för att kunna lösa problemet.

Om du vill använda Mina sidor för att få information kring din ersättning och ansökan kan du som komplement själv beställa papperstidrapporter när du behöver det. Det gör du här. Du kan via Mina sidor begära arbetsgivarintyg via en e-tjänst.